Jordroten

Jag är fast i Supernatural

Lämna en kommentar

Jag borde sluta titta på Supernatural. Det börjar påverka delar av mitt liv och ibland roar jag mig med att prata som Dean. Such fun, such fun!

När jag vaknar upp mitt i natten och tror mig känna lukten av svavel, något som demoner lämnar efter sig, ja då kanske det har gått lite långt. Eller när jag tittar misstänksamt åt ett objekt i tron om att det kanske sitter ihop med ett spöke… Ja då borde jag kanske sluta titta.

Jag kan inte sluta titta. Jag måste fortsätta titta.

Kolla in Dean i peruk:20121202-211901.jpg

Nej, jag bara skoja. Det är inte Dean, det är Deans flickvän. Men visst är det likt.

Lite som det här, if you catch my drift?

Nej nu har jag inte tid med det här längre, jag måste titta på Supernatural.

Kommentera

