Jordroten

Asså glädjen när en upptäcker att en har alldeles egna knappar och inte behöver sno barnens; dvs knappar som de ännu inte har hittat och satt sin flagga i om en säger, ni vet, kläjmat som sina, basådär!

Lämna en kommentar

20130105-151308.jpg

Och jag kan verkligen sy DIT en knapp. Jag menar, hur många gånger har inte ni tappat knappar från skjortor, kappor eller klänningar? Men när jag syr dit en knapp  så sitter den där. För hur kul är det att göra samma jobb flera gånger? Nej, inte kul alls, tycker jag. Så varför syr inte alla DIT knappen med en gång? Varför? Varför?!

20130105-151320.jpg

Saker jag borde göra istället för att sy DIT knappar:

* ….

Äsch. Borde mig hit och borde mig dit. Jag gör det jag vill. Jo.

Kommentera

