Jordroten

Asså, det här kan en ju bara inte missa hörrni!

5 kommentarer

INVIGNING av Galleri Mellanrummet! Vernissage: Feminazisterna + DJ Erika från Those Dancing DJ’s på Kulturhuset i Norrping.
kult
”Galleri Mellanrummet är tänkt som en experimentell plats för unga konstnärer att få kunna visa upp sin konst för publik, vare sig man är etablerad konstnär eller ej. På onsdag klockan 19 är det fullspäckat finhäng då vårt nya galleri invigs med pompa och ståt, popcorn och ballonger! ”Hur bra låter inte det liksom!

Jag bjuder också på två rasande snygga bilder på mig, den allsmäktige Ordterror, i mina nya brills:
jag1 jag
Varsågoda för allt detta fabulösa! Ha en härlig fredag mina vänner och ovänner. Kram!
5 thoughts on “Asså, det här kan en ju bara inte missa hörrni!

  1. Pösspåre!

    En liten undran bara.
    ”en experimentell plats för unga konstnärer”. Jaha. Vars ska alla hippietanter med dreads som närmar sig de femtio ta vägen med sina experimentiella konstnärliga uttryck då?

    Jag vet! Du kan ha konstutställning hemma hos dig! I trädgården! Med dina fina kulörta lampor som lyser upp!

    Gilla

Kommentera

