Jordroten

Maria Ackerfors: Av hela mitt hjärta

8 kommentarer

 

Idag började jag dagen med ett besök på Stadsmuseet. Asså, väldigt bra start på dagen måste jag säga. Starkt kaffe, chokladhjärtan och riktiga hjärtan.

maria

 

Riktiga hjärtan i utställningen och riktiga hjärtan i fina människor och vänner.

Här presenteras den superbegåvade konstnären Maria Ackerfors av den eminente Carina Milde:

maria2

Synd ni som missade kaffet, chokladen och alla fina hjärtan. Men misströsta ej, utställningen hänger kvar i en hel månad.

maria1

 

Här kan ni läsa mer om utställningen: Maria Ackerfors: Av hela mitt hjärta

Här har ni Ackerfors fäjsbucksida: Art By Maria Ackerfors

Här har ni Ackerfors hemsida: mariaackerfors.se

8 thoughts on “Maria Ackerfors: Av hela mitt hjärta

  1. Åh. Fint.
    Vill du gå igen? Då följer jag gärna med!
    Kärlek!

    Gilla

Kommentera

