Jordroten

Den ofiltrerade sanningen

Lämna en kommentar

Jag ligger i sängen när jag hör tvättmaskinen börja centrifugera. Jag skyndar mig ner för att stänga av maskinen då innehållet är alldeles för tungt för maskinen att snurra runt med. I maskinen ligger ett gammalt tjocktäcke som katterna tyckte att det var en bra idé att kissa på. Jävla katter.

IMG_4889

Igår efter frukost packade vi in oss i bilen för att åka till morfars land. Efter cirka en timmes resa anländer vi och vi hinner knappt in i huset innan Storgullis kräks på välkomstmattan i hallen. ”Tack, det var trevligt, det här måste vi göra om någon gång” och så åkte vi hem igen.

IMG_4890

Vi är alla lite avslagna och istället för skygglappar i form av att inte vara här, som planen med helgen ursprungligen var, så går vi nu omkring i kaoset av tvätthögar som jag aldrig hinner ikapp.

IMG_4895

Kidsen spelar spel och…

IMG_4894

… tittar på Sällskapsresan II – Snowroller 

IMG_4896

Själv ska jag äta dillsås och potatis och titta på Empire State, i sängen. Häpp!

IMG_4898

Kommentera

