Jordroten

Julavslutning igår, återhämtning idag

Lämna en kommentar

Det var julavslutning i Hedvigs kyrka igår och det var många människor och mycket ljud på en och samma plats. Många som pratade med mig, men jag minns inte vad vi sa. Jag behöver stänga av för att inte gå sönder i sådana miljöer.

För mig kändes det ungefär såhär:wpid-wp-1418986287398.jpeg

Men det såg snarare ut såhär:wpid-wp-1418986295599.jpeg

Och idag återhämtar jag mig med stickning.wpid-wp-1418986302168.jpeg

Jag repar upp en stickning som jag inte blev nöjd med. Detta är något som många inte förstår. Hur jag kan repa upp något som jag ägnat timmar åt att skapa. Nästan som om jag begick en synd. Men jag gör om och gör rätt. Återanvänder.

Bara för att något är ovanligt eller för att du inte förstår, så innebär inte det att något är fel.

Vad som är fel dock, är att rösta på Sverigedemokraterna. Tänk på det. Gör om och gör rätt.

Och så lite pepp:

Sluta aldrig att tro…

Kommentera

