Jordroten

Gå in i garderoben

3 kommentarer

Det finns så väldigt mycket som behöver göras här och även om jag har gjort massa massa massa på en dag, så syns inte det, för det är fortfarande så väldigt rörigt. Men om jag dokumenterar det jag gör så kan jag ju se att det blir skillnad och det tror jag är bra för mig, då får jag svart på vitt att jag faktiskt har kommit framåt ändå. Som med garderoben till exempel. Den har jag hållit på med i månader, ända sedan vi gjorde om förrådet uppe på loftet till kidsens sovrum. I torsdags började jag med att skruva isär garderoben i det som ska bli en ”gå in i garderob” till oss alla.

wpid-wp-1429722718562.jpeg

 

Och idag fortsatte jag med det.

garderob 1

Så nu är den väck, garderoben. Men den ska få nytt liv som regnbågsplank vid parkeringen

garderob

 

Nu räcker det för idag. Det är ju en dag imorgon också och då ska vi åka till vänner och hämta ett styckat träd.

Treflig lördagsafton på er ❤

3 thoughts on “Gå in i garderoben

  1. Härligt när det går framåt och man ser så tydliga resultat! =) Själv har jag donat i trädgården idag, så härligt nu när odlingssäsongen snart är här. Har dock varit superdålig på att för odla något i år, tur att man har vänner som varit duktigare och sponsrat mig med både chili, tomat och paprikaplantor…skall försöka få ner lite andra fröer i jord denna vecka också…det blir det de blir… =)

    Gilla

    • Det är ju kalas när en kan byta plantor med sina vänner! Jag har alldeles för många plantor och alldeles för lite sol och plats för dem. Men som du säger, det blir det de blir och alltid blir det något 🙂

      Gilla

  2. Pingback: Och vad som hände efter soplämningen | Jordroten

Kommentera

