Jordroten

Den fullspäckade söndagen

Lämna en kommentar

Efter vedhämtning och lunchätning så åkte vi in till stan och till biblioteket där vi lånade lite böcker.

wpid-wp-1430136644875.jpeg

När vi var hos vedvännerna, så pratade vi lite kompost och det första jag ser när jag kommer upp på andra våningen på bibban är den här boken som helt enkelt heter Kompost. En sådan där trevlig synkronicitet. Jag har cirka noll lust att läsa och mitt fokus är ju väldigt all over the place, men jag tänker att jag åtminstone kommer att få lite inspiration till våra olika komposter som ska byggas här framöver, bara genom att bläddra igenom boken.

wpid-wp-1430121742935.jpeg

 

Och detsamma gäller nog övriga böcker, jag har redan avverkat Syjunta och Billgrens bok. Men Berghagens kommer jag troligtvis att läsa från pärm till pärm.

Yoga ❤

 

Kommentera

