Jordroten

Knoppar och rengjorda lådor

1 kommentar

Idag har jag också tagit tag i byrån. Lådorna går endast att dra ut med hjälp av en nyckel, en endaste nyckel, till tre lådor. Det är ett irritationsmoment i vardagen ska ni vet. Att flytta på den där förbannade nyckeln från den ena lådan till den andra och tillbaka igen.

byrå 5

Så varför tog det mig då nästan två år att borra hål och skruva dit knoppar? Jag har ställt mig den frågan många gånger och kommit fram till att det finns så otroligt mycket som behövs göras här och bara en endaste människa som gör allt och det går inte att göra allt på en eftermiddag, hur mycket jag än skulle önska att det gick,. Och så är det med det.

byrå 1

Idag blev det i alla fall gjort. Ut med alla kläder, borra hål och skruva dit knoppar.

byrå 6

Och så tillbaka med kläderna i lådorna igen. Snyggt blev det. Det kan nog ha varit det där med att tömma lådorna som gjorde att det tog närmare två år att få dit knopparna… Faktiskt.

wpid-wp-1430595304457.jpeg

Knoppade och rengjorda lådor. Känns fint ❤

One thought on “Knoppar och rengjorda lådor

  1. Pingback: Den ambulerande Storgulliganen | Jordroten

Kommentera

