Jordroten

En söndag med tavelväggar, tv-serier, filmer och jord

Lämna en kommentar

Idag har jag gjort det vanliga, ni vet; tvättat, lagat mat, diskat, sopat golvet, diskat lite till… Och så har jag grävt.

t1

 

Och så har jag omskolat en massa gurkplantor.

r

 

Och så har jag hängt upp ”tavelväggen”.

wpid-wp-1431892660869.jpeg

wpid-wp-1431892650430.jpeg

wpid-wp-1431892655993.jpeg

Joråsåatteh. Nu bor vi här. Det tog bara nästan 2 år, men nu bor vi här, för nu är ”tavelväggen” på plats.

Här är ”tavelväggen” i ettan:

tavelvägg

Och här är ”tavelväggen” på landet:

landet

 

Men jag började denna söndag med en mastodontfrukost i sängen framför Outlander.

morgon

 

Och så avslutade jag den med kvällsfika i sängen framför Kingsmen.

kings

Jag är väldigt nöjd med min söndag! Natti natti ❤

 

Kommentera

