Jordroten

Köksdrömmar från Pinterest

1 kommentar

 

Jag satt i köket och klippte ut bilder från Pinterest när Lillgulliganen kom in och undrade vad jag gjorde.

– Jag klipper ut bilder på hur jag vill att vårt kök ska se ut, sa jag.

Lillgulliganen räknade bilderna och sa att jag kunde ju minsann inte ha 26 kök i ett enda kök heller!

– Klart att jag kan, sa jag då!

 

 

fö

Så här ska köket se ut:

fön

Fönstret, golvet, fåtöljerna, skåpsluckorna, taket, timmerstockarna, spisen, blommorna. Alla små bitar från 26 olika kök blir tillsammans mitt kök. Snart…

Några bitar är redan på plats. Som fönstret.

fönster

 

Skåpet, soffan och vedspisen.

 

kök

 

Önska, dröm, gör ❤

One thought on “Köksdrömmar från Pinterest

  1. Åh va många fina köksbilder! Drömmar är ju till för att förverkliga så varför inte… =)

    Liked by 1 person

Kommentera

