Jordroten

Dagens kattbild

Lämna en kommentar

Jag har ett album på fäjsbuck som heter Dagens kattbild. Fotona är givetvis hysteriskt roliga, om du frågar mig och varför skulle du inte fråga mig? Klart du ska fråga mig! Något annat vore ju knas. Jag har nu gjort albumet offentligt så att även du som inte är vän med underbara mig på fäjsbuck kan njuta av de, som sagt, hysteriskt roliga bilderna på våra knaskatter.

Varsågod!

katt

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152823893593142.1073741847.638688141&type=1&l=ff72e26f8e

Kommentera

