Jordroten

Anarkisten

Lämna en kommentar

Jag kan ha lite problem med folk som talar om för mig vad jag ska göra. Eller problem förresten, det är väl endast ett problem om en liksom lider av det och det vet jag inte direkt om jag gör…

 

I alla fall, jag och gps:n hade följande dialog härom dagen:

 

Gps:n: Om 300 meter, håll till höger.

Jag: Tala inte om för mig hur jag ska köra!!!

Gps:n: Kör ut ur rondellen NU.

Jag: Men lugna ner dig lite va?!! Jag kan liksom inte köra UT UR rondellen INNAN jag har kört in i den!!!

Gps:n: Sväng vänster och återuppta rutten.

Jag: Men lägg av! Vi ska liksom kissa, okej!!! Om inte du taggar ner lite nu så stänger jag av dig!!!

 

Och det gjorde jag…

 

(Nej det blir inget jävla hjärta här!!!)

Kommentera

