Jordroten

Jag hade en rosaskimrande förhoppning

Lämna en kommentar

Jag brukar ofta tro att jag ska hinna orka så himla mycket mer än vad jag gör. Det kallar jag för rosaskimrande. För det är så väldigt orealistiskt. Orealistiskt är dock något som jag inte accepterar. För mig är det ordet detsamma som negativ och det är något som jag inte är. Typ verkligen verkligen inte.

Jag hade igår ännu en rosaskimrande förhoppning om att jag skulle hinna orka röja bordet i ateljén och när det var gjort så skulle jag sitta där och slå in julklappar och riktigt julmysa sådär härligt i mitt rosa skimmer. Men that shit hände ju inte!!

ateljé4

Nä jag får väl sitta på golvet å slå in julklappar i vanlig jävla ordning. Det är viktigt med traditioner! Det har jag läst på fäjsbuck. Särskilt de där väldigt svenska traditionerna som lucia och julafton. Dom MÅSTE vi bevara till varje pris! Skitsamma vilka som dör på kuppen. Bokstavligen.

Det är riktigt läskigt nu så vi måste hålla varandra i händerna

Ta+Plats

 

 

Kommentera

