Jordroten

Varför är det så tyst eller är det jag som inte lyssnar

4 kommentarer

Jag har inte hört ett pip om Fröken Friman men säsong två har kommit nu basånivet! Själv har jag inte haft möjlighet att se den ännu, då vi varken har tv-kanaler* eller internet, annat än på mobilen.

Men jag undrar varför inte hela Sverige brister ut i någon slags gemensam lovsång om Fröken Frimans krig ?! Ligger ni på soffan och jäser av julmat, helt oförmögna att ens pipa om detta fantastiska som en tv-serie om kvinnokamp?

http://www.svt.se/froken-frimans-krig/sofia-ledarp-i-froken-frimans-krig-vet-inte-hur-starkt-jag-kan-uttrycka-beundran-for-kvinnorna-som-banat-vag-for-oss

*Viktigt att säga att vi inte har TV-KANALER och inte bara TV. För tv har vi faktiskt, som barnen gärna påpekar när jag säger till folk att vi inte har tv. Men vi har alltså inga tv-kanaler.

4 thoughts on “Varför är det så tyst eller är det jag som inte lyssnar

  1. Såg första avsnittet på Play alldeles nyss och det var så himla bra, precis som vanligt! Alla avsnitt ligger ute så det blir resten i morrn! Hurra!
    Du får väl komma hit och titta! 🙂

    Gilla

Kommentera

